Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за 156 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
    Абе алоуууу

    Твоя 2.4 има дроселова клапа, ако не знаеш. Ама моя 2.4 няма. Но пък моя 1.9 има, а на проповедника няма

    Такива ми ти работи
    Е за модерните дизелови двигатели като на Търтея се знае, че са с клапи, той самият също е наясно. Ама тука ставаше дума за 1.9-ките. та при тях, точно заради някои разлики в перифериите м/у двата 8-клапанови 1.9 мотора, е редно да се знае за кой точно става дума. Понеже знам, че моторът на Краси К е същия като моя, затова той беше ясен. ккато се оказва, vasilus и той кара като нас първообраза на чудото на техниката в автомобилостроенето, наречено 'комънрейл двигател'
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
      Абе алоуууу

      Твоя 2.4 има дроселова клапа, ако не знаеш. Ама моя 2.4 няма. Но пък моя 1.9 има, а на проповедника няма

      Такива ми ти работи
      Малииииииииииии, ние дето сме полуграмотни /технически/ тотално се забъркахме.

      Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
      Avensis 2011 -2.0 D-4D

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
        Малииииииииииии, ние дето сме полуграмотни /технически/ тотално се забъркахме.

        150-коньовите 2.4-ки имат клапа, а по-старите - не. 1.9 105 коня няма, а 1.9 115 коня има. Това имаше предвид Пинко, но понеже сме стари форумни плъхове, та си знаем наизуст двигателите
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #19
          Аз пък мисля, че това не е точно дроселова клапа... При споменатите двигатели.

          И ако може и аз да попитам колегите тук в тази тема- за споменатите 8 клапанови 1.9 ЖТД мотори- клапаните с хидравлични повдигачи или механични са?
          Last edited by didod; d.m.y г., 18:53.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
            Аз пък мисля, че това не е точно дроселова клапа... При споменатите двигатели
            А какво е тогава? Има разлика с дроселите при турбо бензините, ако това имаш предвид, но си е дросел пак
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #21
              В смисъл, че не е свързана пряко с подаването на 'газ'. А с работата на ЕГР.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                150-коньовите 2.4-ки имат клапа, а по-старите - не. 1.9 105 коня няма, а 1.9 115 коня има. Това имаше предвид Пинко, но понеже сме стари форумни плъхове, та си знаем наизуст двигателите
                Браво,кратко и ясно.
                Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                Avensis 2011 -2.0 D-4D

                Comment


                • #23
                  съвсем е дроселова клапа щото затваря дросела
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #24
                    Ама не работи като при бензините
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #25
                      Добре, съгласявам се.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                        Ама не работи като при бензините
                        що бе
                        отваря - затваря
                        съвсем като при бензините
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #27
                          значи ако си със двигател като моя значи си със механични повдигачи!
                          ДОБРЕ ПО МОЯ ВЪПРОС НА ВСИЧКИ С КАТО МОЯ 105hp ИМ УСКОРЯВА ДО 5000 ОБОРОТА И КАКВА МАКСИМАЛНА СКОРОСТ СТЕ ПОСТИГАЛИ?

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                            Потърси линковете с юзър менюъли за този двигател и там пише доста неща. На първо време не приемай за чиста монета това, че 1.9 от ранните има дроселова клапа


                            Отговорът дали има дроселова клапа на нашите двигатели е: по-скоро - не



                            Дебитомер - ок
                            Почистване на турбината от какво? прах ли? Ако е с промелнива геомертия, може да се почисти от нагар направляващото апаратче, но тогава щеше да има сякаш и други симптоми. Ако не е с променлива, минаваме на варианта почистване от прах външно
                            Клапанът за високо налягане е една прекрасна за смяна, но скъпа вещ, когато става дума за соленоид, и не се сменя за щяло и нещяло. Ако не работи правилно, би трябвало да светва лампата на таблото, та дори и да гаси колата евентуално.

                            Но за момента не е ясно колегата vasilus с кой двигател (респективно управление на турбината) е, за да стане ясно какво му управлява турбината и как.

                            Дебитомерчетата станаха вече 2 за лев, както се казва Няма 120-130 лв са
                            Колега,извини ме ,но не винаги ти показва индикацията като имаш проблем.Даже и диагностика на компа не ти помага,а проследяването на отделните детайли.С изказването си се стремих да насоча човека в що годе правилна посока.
                            Ати щом правиш засечки твоето мнение е?
                            Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                            Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
                              Колега,извини ме ,но не винаги ти показва индикацията като имаш проблем.Даже и диагностика на компа не ти помага,а проследяването на отделните детайли.С изказването си се стремих да насоча човека в що годе правилна посока.
                              Ати щом правиш засечки твоето мнение е?
                              Не съм целил да ти правя засечки. Просто карах по изброените в поста ти неща. Идеята е да помогнем на колегата

                              Той сравнява толедо тди с алфа жтд 105 коня. Аз съм карал пасат 1.9 тди (110 коня) и голф 3 тди (90 коня). Пасатът определено вървеше повече от моята, признавам. Голфът също ми се стори учудващо пъргав, освен това харчи по-малко, но това не еважното в случая.
                              Ако толедото е било с 110 коньов мотор, ами няма как да не е по-бързо от алфата. Колкото и да сме фанатици, така си е Освен това, тди-то ще да е било с променлива геометрия на турбината. Без да съм се ровил в ТТ данните на двата автомобила, мога да предположа, че толедото тежи и по-малко. Разликите стават прекалено много.
                              Друг момент е, че при обороти от порядъка на 3800 не може да се очаква голям ряз. Там въртящият момент намалява доста и мощността идва предимно за сметка на високите обороти, т.е. става да се поддържа висока скорост по-скоро, отколкото за ускорения.
                              Когато писахме горните постове, още не беше ясно дали жтд-то е 105 или 110/115 коня. Стана ясно, че е 105. Т.е. няма соленоид, управлението на налягането е механично, а там управляващите клапани не съм чувал да дават фира. Пак като следствие на това, че моторът е 105 коньов, се обезсмисля и почистването на турбината, защото няма променлива геометрия. Дори да беше с електрическо управление клапана, ако той не регулира правилно налягането на въздуха, почти сигурно е, че ще светне лапмата, защото се бърка сместа, а това може да окоти двигателчето много бързо. Има колеги във фоурма с опит с повреден соленоид - гасне, свети лампа...е такива симптоми
                              Аз допускам, че е възможно нищо да и няма на колата, а просто колегата да се е подвел от динамиката на толедото.
                              Last edited by trustworthy; d.m.y г., 23:18.
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                                Не съм целил да ти правя засечки. Просто карах по изброените в поста ти неща. Идеята е да помогнем на колегата

                                Той сравнява толедо тди с алфа жтд 105 коня. Аз съм карал пасат 1.9 тди (110 коня) и голф 3 тди (90 коня). Пасатът определено вървеше повече от моята, признавам. Голфът също ми се стори учудващо пъргав, освен това харчи по-малко, но това не еважното в случая.
                                Ако толедото е било с 110 коньов мотор, ами няма как да не е по-бързо от алфата. Колкото и да сме фанатици, така си е Освен това, тди-то ще да е било с променлива геометрия на турбината. Без да съм се ровил в ТТ данните на двата автомобила, мога да предположа, че толедото тежи и по-малко. Разликите стават прекалено много.
                                Друг момент е, че при обороти от порядъка на 3800 не може да се очаква голям ряз. Там въртящият момент намалява доста и мощността идва предимно за сметка на високите обороти, т.е. става да се поддържа висока скорост по-скоро, отколкото за ускорения.
                                Когато писахме горните постове, още не беше ясно дали жтд-то е 105 или 110/115 коня. Стана ясно, че е 105. Т.е. няма соленоид, управлението на налягането е механично, а там управляващите клапани не съм чувал да дават фира. Пак като следствие на това, че моторът е 105 коньов, се обезсмисля и почистването на турбината, защото няма променлива геометрия.

                                Аз допускам, че е възможно нищо да и няма на колата, а просто колегата да се е подвел от динамиката на толедото.
                                ОК колега.както и да е.за мен лично няма никакво значение дали върви колата или не.просто си казах мнението и с което съм се сблъсквал не веднъж.така че докато не се види колата в крайна сметка,всички ние си приказваме празни приказки
                                Винаги можеш да обориш някой с предположенията му.
                                Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                                Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                                Comment

                                Working...
                                X